Helt fel..

Det känns helt konstigt att Eric och Molly inte äR tillsammans längre! De har ju alltid varit dem två.. Aja, jag får väl vänja mig vid att det är som det är och att jag inte kan göra någonting åt det. Men det värsta är tankarna i mitt huvud om hur eric mår?! Tänk så är han jätteledsen.. :( OM ERIC E LEDSEN E JAG LEDSEN, OM ERIC E GLAD E JAG GLAD. precis så är och kommer det alltid att vara.

Detta stod på Mollys facebook! :(

//Linnéa

Postat av: Josefin

Jag är också jätteledsen över detta! :( Det känns så konstigt på något sätt, det är liksom inte rätt. :( <3

2012-01-13 @ 08:20:45
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/

Kommentera nedan:

Ditt namn?:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (syns ej)

Hemsida/Bloggadress:

Va det något du ville? :)

Tack! Du gjorde våran dag! :)
Trackback
RSS 2.0